Ana je samouka umjetnica iz Gospića koja tehniku crtanja usavršava od malih nogu. Kroz odrastanje okušala se kroz razna područja kreativnosti, pa je uz crtanje voljela pisati, pjevati, izrađivati nakit i ručno šivati modne dodatke. Upravo je spoj interesa ovih nekoliko područja rezultirao konačnim odabirom studija - Tekstilni i modni dizajn na Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu.

Ondje je svoju kreativnost sve češće izražavala putem modne ilustracije, a taj vid umjetnosti postao je njen glavni umjetnički izričaj i opsesija. Njenu strast prema istome primijetili su razni blogeri putem društvenih mreža, Instagram je Ani bio glavna odskočna daska za karijeru gdje je krenula dobivati pozitivne reakcije utjecajnih osoba s estrade.

2016. - PRIJELOMNA GODINA

Upravo na Instagramu javio se Marko Grubnić,  s upitom za ilustraciju, a s njim je Ana intenzivno nastavila surađivati još dvije godine te je napravljena prava mala kolekcija od minimalno 20 radova. Marko je Ani otvorio velika vrata te su se nakon njega nastavile nizati ponude i suradnje.

 
 

Uskoro se javila Lejla Filipović koja je poželjela upotpuniti svoju Recover kolekciju suknji te su majice s printom ilustracija nošene u sklopu revije. Zatim su se javili i drugi zainteresirani te su se odvijale suradnje sa Horvatom Čagljem, Majom Šuput, Ivom Jerković, Sementom Rajhard… Zanimljiva reakcija uslijedila je i od Dalibora Petka koji je, nakon iskazanog interesa putem Instagrama, također dobio svoju ilustraciju, a komentirao ju je, putem objave na svom profilu, na šaljiv način.
Zainteresirana je bila i vlasnica frizerskog salona Grande Hair Studio koja je poželjela ukrasiti svoj interijer te ga je ukrasila ilustracijama s naglašenom kosom. Ana je crtala ilustracije i za portale, poput Supermame.hr i Fashion.hr.

 
 

Jedna od konkretnijih suradnji bila je ona s brendom My Case koji proizvodi zaštitne maske za mobitele, a u suradnji s njima Ana je lansirala na tržište tri kolekcije ilustracija.

 
 

U međuvremenu volontira na Bipa Fashion.hr revijama gdje ujedno stječe i mnoga poznanstva koja donose nove suradnje i ideje. Primjerice, neke od konkretnijih suradnji odvijale su se uživo prilikom otvorenja trgovina gdje je Ana radila brze modne skice gostiju. Prvi event bio je u Splitu prilikom otvorenja s.Oliver i Comma trgovina, a drugi u Zagrebu pri otvorenju GAP trgovine.

 
 
 
 

Zbog fakultetskih obaveza Ana je bila primorana neko vrijeme ilustracije staviti na drugo mjesto te je krenuo period stagniranja, da bi 2020. godine ponovno poduzela konkretnije korake u ostvarivanju svojih snova i pokrenula vlastiti brend pod nazivom An Chic, a koji podrazumijeva razne crteže po narudžbi. Ovo je početak i samo dio Aninih snova na čije ostvarenje strpljivo čeka.